mLeasing będzie sprzedawać samochody on-line

mLeasing będzie sprzedawać samochody on-line

Spółka leasingowa mBanku wprowadziła nową ofertę. Już teraz przedsiębiorcy za pomocą portalu internetowego mAuto.pl będą mogli sprawdzić propozycje dotyczące leasingu oraz wynajmu nowych i używanych pojazdów.

Oferta mLeasingu

Nowa oferta mLeasingu umożliwia decyzję o wzięciu pojazdu w leasing lub o jego długoterminowym wypożyczeniu całkowicie przez Internet. Całość została przeniesiona do strefy online zgodnie z zasadami zakupu typowymi dla e-commerce. Co to oznacza? Będzie możliwa m.in. dostawa pod same drzwi oraz możliwość zwrotu.

Co tym razem proponuje mLeasing?

Całą ofertę spółki leasingowej mBanku możesz sprawdzić na stronie mAuto.pl. Zawiera ona samochody, które finansowane są w bardzo elastyczny, nowoczesny sposób. Oprócz tego dla klientów dostępne są także pojazdy poleasingowe, czyli takie, które mimo iż zakończyły swoją pracę w leasingu jakiejś firmy, to wciąż są w dobrym stanie. Miały jednego właściciela, posiadają oryginalny przebieg i są poddawane ocenie rzeczoznawców. Niektóre z samochodów poleasingowych są niemalże nowe, jakby niedawno wyjechały z salonu.

Dodatkowe opcje dla przedsiębiorców

Zakupy za gotówkę to nie wszystko, co oferuje mAuto.pl. Możesz także rozłożyć całość na raty, płacone każdego miesiąca. Oprócz tego można także zdecydować się na wynajem długoterminowy. Na czym to polega? Klient pokrywa tylko utratę wartości samochodu w okresie użytkowania. Co więcej, na stronie mAuto.pl można także skorzystać z wielu usług dodatkowych, m.in. kompleksowego ubezpieczenia i assistance, pakietu serwisowego, serwisu opon czy karty paliwowej. Szczególnie ciekawa jest ostatnia opcja, która umożliwia rozliczanie paliwa w ramach jednej, comiesięcznej faktury zbiorczej.

Podróżowanie w trakcie pandemii

Pandemia zmieniła sposób, w jaki podróżujemy, i własny samochód stanowi dziś najchętniej wybierany środek transportu. Zmienił się jednak też sposób, w jaki kupujemy, co widać w skokowym wzroście obrotów w handlu w e-commerce, cenionym za wygodę. Nasza najnowsza oferta odpowiada na oba te trendy. Jednocześnie, dzięki kompleksowej ofercie, wirtualny salon mAuto.pl może być jedynym miejscem, które klient potrzebuje odwiedzić, żeby cieszyć się nowym samochodem.

Cezary Raczyński, prezes mLeasing