Pakiet na Plus w Banku Pekao SA

Pakiet na Plus w Banku Pekao SA

Nowi klienci, posiadający małe lub średnie firmy, mogą otrzymać od Banku Pekao S.A. specjalną ofertę! Czym jest Pakiet Na Plus i dlaczego tak wielu przedsiębiorców chętnie z niego korzysta?

Kto może skorzystać z Pakietu Na Plus?

Bank Pekao S.A. stara się na bieżąco odpowiadać na potrzeby firm, które pojawiają w związku z panującą pandemią. Pakiet Na Plus oferowany jest firmom, które prowadzą działalność z zastosowaniem pełnej księgowości i nie przekraczają rocznie dochodu o wysokości 50 milionów złotych. Mogą być to przedsiębiorstwa, które zaczynają swoją działalność, jak i te funkcjonujące na rynku już długo. Jest to jednak oferta wyłącznie dla osób, które nie mają żadnych aktywnych usług w Banku Pekao.

Co otrzymasz w ramach nowej oferty Banku Pekao?

W ramach Pakietu Na Plus, przedsiębiorcy otrzymują profesjonalną, zdalną opiekę doradcy, który zawsze odpowiada na wszelkie wątpliwości. Oprócz tego każda osoba decydująca się na pakiet dostaje dwa bezpłatne rachunki – bieżący obsługujący walutę polską oraz drugi obsługujący jedną z 20 walut, które dostępne są w ofercie Pekao. Poza tym pakiet ten obejmuje darmowy dostęp do najszerszej opcji bankowości internetowej PekaoBiznes24 Platinum, darmowe przelewy wewnętrzne w złotych oraz bezpłatne przelewy do ZUS i US.

Mając na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów z sektora MŚP zbudowaliśmy prosty, odpowiednio dobrany pakiet, umożliwiający firmom swobodny rozwój w obecnej sytuacji makroekonomicznej. Dzięki niemu jesteśmy w stanie budować z klientami trwałe relacje i wspierać ich biznes.

Magdalena Zmitrowicz, wiceprezes Banku Pekao odpowiedzialna za Pion Małych i Średnich Firm

Powody wprowadzenia nowych opcji w ofercie

Klienci w dzisiejszych czasach cenią sobie wygodę i możliwość zaoszczędzenia odrobiny czasu, dlatego tak bardzo lubią korzystać z usług online, również jeśli chodzi o kwestię bankowości. Bank Pekao łączy możliwość zdalnego korzystania z usług z pełnym wsparciem, które mimo iż odbywa się z dala od bezpośredniego kontaktu, jest bardzo wnikliwe i pomocne. Najważniejsze jednak jest to, że to Klient ocenia kiedy znajdzie chwilę na załatwienie swojej sprawy i dobiera dogodny dla siebie termin.