Blik już dostępny dla klientów Nest Banku

Blik już dostępny dla klientów Nest Banku

Płatności za pomocą BLIK są jednymi z obecnie najpopularniejszych. Nest Bank udostępnił swoim klientom możliwość korzystania z niego i od końca sierpnia posiadacze kont będą mogli szybko i bezpiecznie płacić w ten sposób za zakupy online oraz w sklepach stacjonarnych.

BLIK – czym jest i dlaczego jest tak popularny?

BLIK to ogólnokrajowy, powszechny sposób płatności, wykorzystujący rozwijającą się technologię. Obecnie już 14 banków oraz grup bankowych umożliwia korzystanie z niego. Popularność BLIKA wśród klientów nie maleje, wręcz przeciwnie ciągle szybko rośnie. Dla wielu jest to pierwszy wybór, jeżeli chodzi o transakcje w Internecie. Co ciekawe staje się on coraz popularniejszy także podczas zakupów stacjonarnych.

Bankowa aplikacja mobilna bez BLIKA staje się rzadkością w naszym kraju. Cieszymy się, że teraz także klienci Nest Banku mogą płacić w tak wygodny i bezpieczny sposób. Jestem przekonany, że bardzo szybko, tak jak dla milionów użytkowników BLIK stanie się także dla nich ulubionym sposobem płatności.

Dariusz Mazurkiewicz, prezes zarządu Polskiego Standardu Płatności, Operatora BLIKA

Klienci Nest Banku wreszcie z BLIKIEM!

Wreszcie również klienci Nest Banku będą mieli możliwość skorzystania z tej szybkiej i bezpiecznej metody płatności. Od tej pory mogą posługiwać się BLIKIEM we wszystkich polskich sklepach internetowych, a także podczas zakupów stacjonarnych. Mogą także wpłacać i wypłacać gotówkę używając w tym celu ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju.

Jednym z głównych celów strategicznych Nest Banku jest nieustanny rozwój cyfrowych kanałów obsługi klienta oraz nowoczesnych form płatności. Cieszymy się, że dzięki intensywnej pracy całego zespołu udało nam się wdrożyć BLIKA na miesiąc przed deklarowanym terminem. Wiemy, że wielu naszych klientów czekało na udostępnienie płatności BLIK od dawna. Klienci Nest Banku aktywnie korzystają z nowoczesnych form płatności dlatego jesteśmy przekonani, że będą intensywnie korzystać z BLIKA.

Agnieszka Porębska-Kość, Członek Zarządu Nest Banku