Rośnie zainteresowanie terminalami płatniczymi

Rośnie zainteresowanie terminalami płatniczymi

Miejsca, w których nie można płacić kartą są zdecydowanie gorzej postrzegane przez klientów, niż te, gdzie płatności elektroniczne są możliwe. Nic w tym dziwnego, ponieważ współcześnie coraz mniej osób posługuje się na co dzień gotówką. W związku z tą tendencją zauważalny jest wzrost zainteresowania terminalami płatniczymi.

Coraz większe zainteresowanie terminalami płatniczymi

Santander Bank i firma Elavon zawarli porozumienie, na mocy którego przedsiębiorcy mogą całkowicie zdalnie wnioskować o terminale płatnicze. Oprócz tego, nawet przez 2 lata będzie można korzystać z nich bez abonamentu! Skąd taka decyzja? Coraz więcej firm zgłasza się z potrzebą posiadania terminala. W czerwcu 2020 roku, odnotowano o 48% wyższą sprzedaż tych urządzeń, niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku.

Anulowanie opłat dla przedsiębiorców nierealizujących transakcji

Zainteresowanie wprowadzeniem płatności bezgotówkowych, wynika w dużej mierze z sytuacji na świecie, która dotknęła nas wszystkich. Ze względu na pandemię koronawirusa, WHO stale zaleca ograniczenie płatności gotówkowych. Wielu przedsiębiorców mimo szczerych chęci posiadania terminali nie mogą sobie jednak w chwili obecnej na nie pozwolić, ze względu na to, że przez kilka miesięcy ich zyski spadły niemal do zera. Santander zdaje sobie z tego sprawę, dlatego w związku z sytuacją, firmy, które nie realizowały żadnych transakcji w kwietniu i w maju, otrzymały całkowite zniesienie opłat za abonament, procesowanie transakcji i pakiet bezpieczeństwa. To ogromne wsparcie dla wielu przedsiębiorców. Decyzja wynika z szeregu analiz wykonanych przez specjalistów Santandera.

Santander Bank Polska, wspólnie z firmą Elavon, wprowadził pakiet wsparcia dla przedsiębiorców. Między innymi anulowane zostały opłaty za korzystanie z terminali wobec wszystkich klientów, którym skutki Covid-19 dały się najbardziej we znaki. Pomagamy także naszym klientom zacząć przyjmować płatności przez Internet i otworzyć ich pierwszy sklep internetowy. To wsparcie klientów jest dla nas obecnie priorytetem. W gospodarce zaobserwować można dynamiczne odejście od obrotu gotówkowego na rzecz transakcji bezgotówkowych, które są o wiele bezpieczniejsze. W samym tylko maju tego roku sprzedaż terminali była w naszym banku o 103% wyższa niż w roku poprzednim.

Piotr Termena zarządzający biznesem w Santander Banku

Jak wnioskować o terminal zdalnie?

Co ważne, Santander Bank Polska, w porozumieniu z Elavon uruchomił proces, który pozwala wnioskować o terminal bez wychodzenia z domu. Wystarczy uzupełnić formularz kontaktowy lub zadzwonić pod numer 1 9999. Po tym procesie z przedsiębiorcą kontaktuje się przedstawiciel Elavon, następuje akceptacja umowy i oczekiwanie na terminal, który dostarczony zostanie bez kuriera. Jak uruchomić terminal? Także zdalnie! Otrzymasz pełne telefoniczne szkolenie z jego obsługi. Możesz także liczyć na wiele promocji, przeznaczonych specjalnie dla nowych użytkowników.