Marcin Dorociński reklamuje rodzinne bankowanie

Marcin Dorociński reklamuje rodzinne bankowanie

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Santander Bank Polska już ruszyła. Kto tym razem stał się twarzą znanego banku? Aktor Marcin Dorociński! Promuje on rodzinne bankowanie. Tym razem wcielił się on w obserwatora wszelkich wyzwań i marzeń dotyczących dorastania.

O czym jest nowy spot Santander Bank Polska?

Nowy spot reklamowy opowiada o pierwszych miłościach i tym, jak trudno jest wejść w dorosłość. Nastolatkowie z reguły chcą odkrywać życie po swojemu, uczyć się na własnych błędach, działać “na własne konto”. W spocie użyto coveru utworu “Easy” zespołu Faith No More, którego melodeklamację wykonuje właśnie gwiazda reklamy, Marcin Dorociński. Idealnie oddaje ona atmosferę panującą wśród rodzin odnoszących się do siebie z szacunkiem i czułością. Ma ona także pokazywać łatwość, jaką niesie za sobą wspólne, rodzinne bankowanie w Santander Bank Polska.

Oczywiście nie można zapomnieć, że jest to kreacja reklamowa, która przekonuje widzów o tym, jak duże korzyści płyną z tego, że jeden bank obsługuje zarówno rachunki dzieci, jak i rodziców. Nastolatki szczególnie docenią możliwość rozliczeń ze znajomymi przez blik, a także płacenie kartą czy telefonem. Rodzic z kolei będzie miał wgląd w to, jak dziecko zarządza swoimi pieniędzmi.

Skąd pomysł na kampanię?

Wszyscy klienci są dla nas ważni – zarówno dorośli, jak i ci, którzy dopiero wchodzą w dorosłość. Promujemy rozwiązania, które umożliwiają młodzieży wygodne, ale i odpowiedzialne podejście do zarządzania własnymi oszczędnościami. Rodzinne korzystanie z kont w jednym banku pozwala nastolatkom uczyć się i nabierać samodzielności finansowej. W najnowszym spocie zachęcamy też do korzystania z bankowości mobilnej, która jak pokazują badania, cieszy się coraz większym zaufaniem Polaków.

Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska

Działania reklamowe wskazujące nowe rozwiązanie w Santander Bank Polski, będą promowane przez telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.

Obejrzyj spot Santander Banku