Kolejna odsłona kampanii reklamowej Santander Bank Polska już ruszyła. Kto tym razem stał się twarzą znanego banku? Aktor Marcin Dorociński! Promuje on rodzinne bankowanie. Tym razem wcielił się on w obserwatora wszelkich wyzwań i marzeń dotyczących dorastania.
O czym jest nowy spot Santander Bank Polska?
Nowy spot reklamowy opowiada o pierwszych miłościach i tym, jak trudno jest wejść w dorosłość. Nastolatkowie z reguły chcą odkrywać życie po swojemu, uczyć się na własnych błędach, działać “na własne konto”. W spocie użyto coveru utworu “Easy” zespołu Faith No More, którego melodeklamację wykonuje właśnie gwiazda reklamy, Marcin Dorociński. Idealnie oddaje ona atmosferę panującą wśród rodzin odnoszących się do siebie z szacunkiem i czułością. Ma ona także pokazywać łatwość, jaką niesie za sobą wspólne, rodzinne bankowanie w Santander Bank Polska.
Oczywiście nie można zapomnieć, że jest to kreacja reklamowa, która przekonuje widzów o tym, jak duże korzyści płyną z tego, że jeden bank obsługuje zarówno rachunki dzieci, jak i rodziców. Nastolatki szczególnie docenią możliwość rozliczeń ze znajomymi przez blik, a także płacenie kartą czy telefonem. Rodzic z kolei będzie miał wgląd w to, jak dziecko zarządza swoimi pieniędzmi.
Skąd pomysł na kampanię?
Wszyscy klienci są dla nas ważni – zarówno dorośli, jak i ci, którzy dopiero wchodzą w dorosłość. Promujemy rozwiązania, które umożliwiają młodzieży wygodne, ale i odpowiedzialne podejście do zarządzania własnymi oszczędnościami. Rodzinne korzystanie z kont w jednym banku pozwala nastolatkom uczyć się i nabierać samodzielności finansowej. W najnowszym spocie zachęcamy też do korzystania z bankowości mobilnej, która jak pokazują badania, cieszy się coraz większym zaufaniem Polaków.
Działania reklamowe wskazujące nowe rozwiązanie w Santander Bank Polski, będą promowane przez telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.